Strona www może wspierać realizację celów i misji organizacji społecznej na wielu płaszczyznach. Jednak, aby tak się stało musi być ona dobrze przygotowana i zoptymalizowana. Jak to zrobić i na co zwracać uwagę?
W tym kursie otrzymasz dużą dawkę praktycznej wiedzy narzędziowej z zakresu: analizy działań na stronie i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.
Jeśli planujesz stworzenie nowej strony dla swojej organizacji, musisz przebudować bieżącą stronę lub po prostu chcesz się dowiedzieć jak wycisnąć więcej na temat pozycjonowania i optymalizacji stron – ten kurs jest dla Ciebie.
Kurs powstał w 2022 roku jednak w związku ze zmianami w świecie technologii i popularyzacją Sztucznej Inteligencji w 2024 roku nastąpiła jego aktualizacja. Nowa wersja kursu zawiera m.in. poradnik do Google Analytics 4 i praktyczne informacje związane z wykorzystaniem AI w SEO.
Czego się nauczysz?
- Dowiesz się jak sprawić, aby Twoja strona znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania.
- Poznasz narzędzia do analizy danych i zachowań użytkowników na stronie.
- Dowiesz się czym jest SEO i dlaczego warto optymalizować stronę.
- Zdobędziesz podstawową wiedzę na temat analizowania skuteczności działań marketingowych realizowanych za pomocą strony, co pozwoli Ci zaplanować dalszy rozwój w tych dziedzinach.
- Dowiesz się jak Sztuczna Inteligencja wpływa na sposób wyszukiwania informacji w sieci i jak świadomie wykorzystać ją do poprawy widoczności treści.
Co możesz zmienić w swojej organizacji?
- Podejdziesz świadomie do analizy danych na stronie.
- Wykonasz pierwsze kroki w optymalizacji strony internetowej pod kątem SEO.
- Wdrożysz narzędzia, które pomogą Ci dowiedzieć się więcej o twoich użytkownikach.