Ułatwienia dostępu

Analityka i SEO na stronie www organizacji społecznej

Analityka i SEO na stronie www organizacji społecznej

Strona www może wspierać realizację celów i misji organizacji społecznej na wielu płaszczyznach. Jednak, aby tak się stało musi być ona dobrze przygotowana i zoptymalizowana. Jak to zrobić i na co zwracać uwagę?

W tym kursie otrzymasz dużą dawkę praktycznej wiedzy narzędziowej z zakresu: analizy działań na stronie i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.
Jeśli planujesz stworzenie nowej strony dla swojej organizacji, musisz przebudować bieżącą stronę lub po prostu chcesz się dowiedzieć jak wycisnąć więcej na temat pozycjonowania i optymalizacji stron – ten kurs jest dla Ciebie.

Kurs powstał w 2022 roku jednak w związku ze zmianami w świecie technologii i popularyzacją Sztucznej Inteligencji w 2024 roku nastąpiła jego aktualizacja. Nowa wersja kursu zawiera m.in. poradnik do Google Analytics 4 i praktyczne informacje związane z wykorzystaniem AI w SEO. 

Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się jak sprawić, aby Twoja strona znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania.
  • Poznasz narzędzia do analizy danych i zachowań użytkowników na stronie.
  • Dowiesz się czym jest SEO i dlaczego warto optymalizować stronę.
  • Zdobędziesz podstawową wiedzę na temat analizowania skuteczności działań marketingowych realizowanych za pomocą strony, co pozwoli Ci zaplanować dalszy rozwój w tych dziedzinach.
  • Dowiesz się jak Sztuczna Inteligencja wpływa na sposób wyszukiwania informacji w sieci i jak świadomie wykorzystać ją do poprawy widoczności treści.

 

Co możesz zmienić w swojej organizacji?
  • Podejdziesz świadomie do analizy danych na stronie.
  • Wykonasz pierwsze kroki w optymalizacji strony internetowej pod kątem SEO.
  • Wdrożysz narzędzia, które pomogą Ci dowiedzieć się więcej o twoich użytkownikach.
Marcin Gołąbek
Konsultant ds. marketingu internetowego. Certyfikowany specjalista w zakresie tworzenia strategii. Współtwórca agencji hello octopus. Ceni współpracę z organizacjami społecznymi i posiada bogate doświadczenie w tym zakresie. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia, doradza, tworzy plany i strategie, a także realizuje działania marketingowe oraz reklamowe dla klientów ze wszystkich sektorów (start’upy, biznes, uczelnie wyższe, organizacje społeczne). Współpracował z dużymi ogólnopolskimi i regionalnymi organizacjami, m.in. FRSI, Stowarzyszenie Klon/Jawor, OPUS, Fundacja Tesco, Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży oraz małymi lokalnymi organizacjami z całej Polski.
Informacje o kursie
Moduły: 3
Czas: 3 h
Poziom: średniozaawansowany
Uczestnicy: 121
Status
Niezaczęty
Dostęp
Bezpłatny
Rozpocznij
5 1 liczba ocen
Ocena
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze