Podczas kursu dowiesz się czym różni się landing page od klasycznej strony internetowej, z jakich elementów powinien się składać i jak go budować. Poznasz również różne przypadki użycia stron docelowych, dostosowane do celu, branży czy persony. Podczas zajęć przybliżymy także ideę testów A/B/x oraz omówimy ich wpływ na współczynnik konwersji. Agendę kursu dopełni wprowadzenie do narzędzia Landingi, za pomocą którego można dokonać samodzielnej budowy pierwszej i prostej strony lądowania.
Czego się nauczysz:
- Poznasz różnice między klasyczną stroną www, a landing page’em.
- Dowiesz się z jakich elementów powinien składać się skuteczny landing page?
- Przedstawimy Ci różne cele landing pages oraz przykłady i konteksty ich zastosowań.
- Poznasz technikę optymalizacji konwersji za pomocą testów A/B/x.
- Zrozumiesz jak można tworzyć strony lądowania w dedykowanym do tego edytorze Landingi.
