Każda organizacja, niezależnie od wielkości i obszaru działania, tworzy zasoby wiedzy. Analizy, raporty, notatki ze spotkań, maile, pomysły z burzy mózgów – wiedza bywa rozsiana w różnych materiałach. Często jest również tzw. wiedzą ukrytą – znajdującą się w głowach pracowniczek i pracowników. Brak odpowiedniego zarządzania wiedzą może doprowadzić do sytuacji, w której dostęp do jakiejś informacji jest trudny i czasochłonny – bo nie wiemy, kto tę wiedzę posiada i jak możemy do niej dotrzeć. A gdyby tak stworzyć system, dzięki któremu:
- każda osoba w organizacji ma dostęp do tego samego zasobu wspólnej wiedzy,
- pracowniczki i pracownicy szybko znajdują to, czego szukają, dzięki czemu działają efektywniej i mają więcej czasu na nowe pomysły,
- nowi pracownicy i wolontariusze, dzięki dobrze przygotowanym materiałom, szybko wchodzą do organizacji,
- kadra zarządzająca ma szybki dostęp do rzetelnych informacji potrzebnych m.in. do raportów.
System zarządzania wiedzą może wiele zmienić na plus!
I o tym właśnie jest ten kurs: przedstawia korzyści płynące z posiadania systemu zarządzania wiedzą i uczy, jak krok po kroku taki system wdrożyć.
Czego się nauczysz?
- Dowiesz się, jak krok po kroku zbudować system zarządzania wiedzą w twojej organizacji.
- Przekonasz się, jak może usprawnić waszą codzienną pracę i jak może pomóc wam się rozwijać.
Zrealizuj kurs i otrzymaj certyfikat!