Ułatwienia dostępu

Wideo – jak tworzyć angażujące multimedia wspierające komunikację?

Wideo – jak tworzyć angażujące multimedia wspierające komunikację?

Tiktokowe tańce, mówienie do kamery własnego telefonu i nowinki techniczne, za którymi ciężko nadążyć — takie skojarzenia często budzi wideo w Internecie.

Ten kurs pokaże Ci jak świadomie tworzyć treści multimedialne. Zainspiruje jak wykorzystać najdynamiczniej rozwijający się segment komunikacji marketingowej, do angażowania społeczności, skupionej wokół Twojej organizacji.

Zaproszone do tego projektu osoby, specjalizują się w różnych etapach produkcji wideo w Internecie: od projektowania multimediów w NGO, przez profesjonalną produkcję filmową, aż po kreację mobile video.

Czego się nauczysz?
  • Dowiesz się jakie jest znaczenie wartościowego contentu w Twoich kanałach komunikacji.
  • Zrozumiesz na czym polega współpraca z profesjonalistami i co to jest brief.
  • Poznasz funkcje Instagrama, które warto znać przed dodaniem pierwszego Reels i Stories.
  • Dowiesz się na czym polegają tajniki transmisji na Facebooku i YouTube .
Co możesz zmienić w swojej organizacji?
  • Zwiększysz zaangażowanie Twojej internetowej społeczności i dotrzesz do nowych odbiorców. 
  • Usprawnisz działania promocyjne i wzmocnisz wizerunek Twojej organizacji.
  • Pobudzisz kreatywność w Twoim zespole.
Zrealizuj kurs i otrzymaj certyfikat!

 

Anna Orzech
#GirlBoss kolektywu Láska Nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi. Doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR, kieruje działem komunikacji w WOŚP. Z III sektorem związana od dwudziestu lat. Od 2010 roku, dzięki seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze fascynuje się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne i działania społeczne.
Paulina Cholewińska
Pomaga organizacjom w tworzeniu ich lepszego miejsca w internecie, a dużą część jej pracy stanowi kreacja i komunikacja marek na Instagramie. Z dumą wspiera #nonprofitPL w digitalu – tworzy z zespołem komunikację w internecie wydarzeń takich jak Pol’and’Rock Festival czy Festiwal Sektor 3.0, związana z Centrum Komunikacji Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Ceni sobie interdyscyplinarne podejście do projektów i dążenie do spójności i szczerości w komunikacji. Z pasją śledzi twórczość reklamową i społecznie użyteczną kreatywność.
Informacje o kursie
Moduły: 4
Czas: 3-4 h
Poziom: średniozaawansowany
Uczestnicy: 93
Status
Niezaczęty
Dostęp
Bezpłatny
Rozpocznij
5 4 liczba ocen
Ocena
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze