Ułatwienia dostępu

 / Obszar 
Wirtualne biuro – narzędziownik

Wirtualne biuro – narzędziownik

Czy można przenieść biuro do sieci? Jakie warunki trzeba spełnić, aby mogło sprawnie funkcjonować? Co może ułatwić pracę, a co tylko przeszkadza?

Kurs pokaże Ci jakie narzędzia mogą okazać się pomocne w prowadzeniu Wirtualnego Biura dla kilkuosobowego zespołu, a także przybliży kulturę pracy online. Jeżeli dopiero zaczynasz, dowiesz się jakie korzyści płyną z korzystania z infrastruktury Google i Microsoft a także za pomocą jakich narzędzi możesz komunikować się zdalnie. Jeżeli podstawy już znasz, możesz poznać przyjazne rozproszonym zespołom wirtualne notatniki, dyski w chmurze, narzędzia do podpisywania dokumentów online, a także aplikacje do zarządzania projektami.

Kurs powstał w 2022 roku jednak w związku ze zmianami w świecie technologii i popularyzacją Sztucznej Inteligencji w 2024 roku nastąpiła jego aktualizacja. Nowa wersja kursu zawiera m.in. aktualizacje związane z wdrożeniem AI do niektórych narzędzi a także zaktualizowane tutoriale. 

Czego się nauczysz?
  • Poznasz narzędzia umożliwiające prowadzenie wirtualnego biura tj: Google, Zoom, Meet, Slack, Doodle, dyski do przechowywania danych w chmurze, Google Drive, Sharepoint, Notion.
  • Nauczysz się korzystać z narzędzi do podpisów elektronicznych: Autenti, Podpis zaufany. 
  • Utrwalisz podstawowe zasady higieny cyfrowej wirtualnego biura.
Co możesz zmienić w swojej organizacji?
  • Dzięki aplikacjom Google oraz Microsoft zbudujesz całą infrastrukturę dla pracowników swoich organizacji: adresy mailowe w jednej domenie, współdzielona pliki tekstowe, arkusze kalkulacyjne, prezentacje, kalendarze i dyski zewnętrzne.
  • Dzięki aplikacjom Zoom, Google Meet i Slack dowiesz się jak i za pomocą jakich narzędzi komunikować się w zespole zdalnym oraz jak tworzyć spotkania online.
  • Autenti i podpis zaufany pozwolą Ci prawomocnie podpisywać dokumenty online.
  • Poznasz różne dyski zewnętrzne, które pozwolą Tobie i Twojemu zespołowi na przechowywania dokumentów i plików w jednym miejscu w chmurze.
  • Poznasz kulturę pracy wirtualnej.
  • Dowiesz się, które z przedstawionych narzędzi są darmowe, a które honorują zniżki dla NGO.
Zrealizuj kurs i otrzymaj certyfikat!

Zawartość Kursu

Rozwiń wszystko
MODUŁ 1
Zagadnienie - zawartość
0% Ukończono 0/1 Kroków
MODUŁ 2
MODUŁ 3
MODUŁ 4
MODUŁ 5
Zakończenie
Jakub Gruszecki
PMO w zespole programu Sektor 3.0. Koordynuje sprawy formalne oraz administracyjne. Odpowiada również za prowadzenie wirtualnego biura dla zespołu osób, pracujących w różnych częściach Polski. Umiejętności zdobyte jako PMO wykorzystuję również jako Event Manager przy organizacji Festiwalu Sektor 3.0, gdzie sprawy administracyjne łączy z kwestiami technicznymi.
Informacje o kursie
Moduły: 5
Czas: 3-4 h
Poziom: średniozaawansowany
Uczestnicy: 158
Status
Niezaczęty
Dostęp
Bezpłatny
Rozpocznij
5 2 liczba ocen
Ocena
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze