Zarządzasz Social Mediami w organizacji i masz już podstawy dotyczące komunikacji w internecie, ale potrzebują wskazówek jak działać lepiej? W tym kursie dowiesz się jak budować społeczność w sieci.
Zaczniemy od syntetycznego narzędziownika social media, aby poznać przydatne funkcje, nowości i kanały alternatywne komunikacji. Następnie przejdziemy do strategii i taktyki, które pozwolą Ci efektywnie budować społeczność. Nieodłącznym, ale nie zawsze oczywistym elementem komunikacji jest jej analiza, poznasz więc także zagadnienia związane ze statystykami.
Czego się nauczysz?
- Poznasz środowiska pracy SoMe (planowanie contentu, statystyki).
- Dowiesz się jak w dobrze dobierać kanały komunikacji.
- Zwiększysz swoją wiedzę dotyczącą platform takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok.
- Poznasz alternatywne kanały komunikacji z odbiorcami.
- Dowiesz się jak myśleć strategicznie o komunikacji w Social Mediach.
Co możesz zmienić w swojej organizacji?
- Otrzymasz podstawy do stworzenia strategii komunikacji w Social Mediach dla swojej organizacji.
- Zaimplementujesz przydatne materiały do wykorzystania w działaniach taktycznych.
Zrealizuj kurs i otrzymaj certyfikat!