Ułatwienia dostępu

Social Media – od strategii do taktyki

Social Media – od strategii do taktyki

Zarządzasz Social Mediami w organizacji i masz już podstawy dotyczące komunikacji w internecie, ale potrzebują wskazówek jak działać lepiej? W tym kursie dowiesz się jak budować społeczność w sieci.

Zaczniemy od syntetycznego narzędziownika social media, aby poznać przydatne funkcje, nowości i kanały alternatywne komunikacji. Następnie przejdziemy do strategii i taktyki, które pozwolą Ci efektywnie budować społeczność. Nieodłącznym, ale nie zawsze oczywistym elementem komunikacji jest jej analiza, poznasz więc także zagadnienia związane ze statystykami. 

 

Czego się nauczysz?
  • Poznasz środowiska pracy SoMe (planowanie contentu, statystyki).
  • Dowiesz się jak w dobrze dobierać kanały komunikacji. 
  • Zwiększysz swoją wiedzę dotyczącą platform takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok.
  • Poznasz alternatywne kanały komunikacji z odbiorcami.
  • Dowiesz się jak myśleć strategicznie o komunikacji w Social Mediach.

 

 

Co możesz zmienić w swojej organizacji?
  • Otrzymasz podstawy do stworzenia strategii komunikacji w Social Mediach dla swojej organizacji.
  • Zaimplementujesz przydatne materiały do wykorzystania w działaniach taktycznych.
Zrealizuj kurs i otrzymaj certyfikat!

Zawartość Kursu

Rozwiń wszystko
MODUŁ 1
MODUŁ 2
MODUŁ 3
MODUŁ 4
MODUŁ 5
Zakończenie
Katarzyna Walczak
Zajmuje się wdrażaniem i wspieraniem klientów w ich codziennych działaniach PR. Uczy organizacje pozarządowe jak dbać o wizerunek w internecie i jak internet wykorzystać do czynienie dobra. Studentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS. Poszukuje połączeń między technologią a pomaganiem. Prywatnie prowadzi profil na Instagramie @bezplastiku, na którym stara się delikatnie acz przekonująco opowiadać o tym, że świat bez plastiku byłby piękniejszy.
Informacje o kursie
Moduły: 5
Czas: 4h
Poziom: średniozaawansowany
Uczestnicy: 402
Status
Niezaczęty
Dostęp
Bezpłatny
Rozpocznij
5 1 liczba ocen
Ocena
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze